Mam tu fragment prostego programu rysującego dwa sześciany w dwóch różnych miejscach. Chciałbym, aby każdy z nich miał inną teksturę. Niestety nie wychodzi mi to. Zamiast tego jeden z nich jest czarny, a drugi biały. Dodam, że jak pisałem wcześniej program i używałem jednej tekstury to wszystko działało, ale dwóch tekstur już nie umiem obsłużyć. W czym może tkwić błąd?
Do wczytania tekstur używam biblioteki lodepng.
- c8e4f7e8a1.png (198 KB) - ściągnięć: 184
- 62e6fc3e5f.png (76 KB) - ściągnięć: 203
- 0c45e4e273.png (64 KB) - ściągnięć: 244
- 92b1f6c931.png (94 KB) - ściągnięć: 259
- 1a34746ac4.png (63 KB) - ściągnięć: 167
using namespace std;
w nagłówku - proszenie się o kłopoty.