Skrypt do minecraft w Pythonie.

Skrypt do minecraft w Pythonie.
Marcin Warzyński
  • Rejestracja:ponad 5 lat
  • Ostatnio:około 5 lat
  • Postów:7
0

https://m.youtube.com/watch?v=3v25n9Ut5j4
Czy ktoś wie jak wykonać lub jak się za to zabrać żeby wykonać skrypt pokazany na tym filmie?

Spine
  • Rejestracja:około 22 lata
  • Ostatnio:mniej niż minuta
  • Postów:6673
1

Zacząłbym od napisania komentarza pod filmikiem, zamiast na 4p. Może do Ciebie się odezwie ;)
Gostek też w danych kontaktowych ma discorda.


🕹️⌨️🖥️🖱️🎮
edytowany 2x, ostatnio: Spine
SI
  • Rejestracja:prawie 14 lat
  • Ostatnio:około 7 godzin
1

sprawdź https://pypi.org/project/PyCraft/

Marcin Warzyński
  • Rejestracja:ponad 5 lat
  • Ostatnio:około 5 lat
  • Postów:7
0

Dzięki, sig, mógłbyś mi podpowiedzieć jak zabrać się za pisanie takiego skryptu?

SI
  • Rejestracja:prawie 14 lat
  • Ostatnio:około 7 godzin
0

nie mam zielonego pojęcia, zwyczajnie wiem że coś takiego istnieje celem łatwiejszej nauki programowania w szkołach

Spine
  • Rejestracja:około 22 lata
  • Ostatnio:mniej niż minuta
  • Postów:6673
0

Zazwyczaj do biblioteki jest jakaś dokumentacja, która opisuje jak tej biblioteki używać... W tym "Hello World!".


🕹️⌨️🖥️🖱️🎮
edytowany 1x, ostatnio: Spine
.__.
  • Rejestracja:ponad 5 lat
  • Ostatnio:prawie 5 lat
2

Żadna biblioteka tylko znalezienie odpowiednich adresów pamięci w procesie gry i ich odczyt. Spróbuj od czegoś prostego, np. znalezienia własnej lokalizacji

qqq.png

  • qqq.png (917 KB) - ściągnięć: 157
Marcin Warzyński
  • Rejestracja:ponad 5 lat
  • Ostatnio:około 5 lat
  • Postów:7
0

Ok, ale na tym filmie jest pokazane jak on to robi w pycharmie

Marcin Warzyński
  • Rejestracja:ponad 5 lat
  • Ostatnio:około 5 lat
  • Postów:7
0
.__. napisał(a):

Żadna biblioteka tylko znalezienie odpowiednich adresów pamięci w procesie gry i ich odczyt. Spróbuj od czegoś prostego, np. znalezienia własnej lokalizacji

qqq.png

Dzięki za próbę pomocy, widzę, że znasz się na tym dlatego proszę o odpowiedź czy da się to jakoś na pycharma przełożyć?

Spine
  • Rejestracja:około 22 lata
  • Ostatnio:mniej niż minuta
  • Postów:6673
1

Pycharm nie ma nic do rzeczy. Skrypt możesz odpalić nawet w interpreterze Pythona w terminalu. Możesz użyć dowolnego IDE do Pythona... Albo sam edytor tekstu. Musisz tylko odpowiednią bibliotekę wgrać tak aby Twoje wirtualne środowisko ją widziało...


🕹️⌨️🖥️🖱️🎮
edytowany 1x, ostatnio: Spine
Marcin Warzyński
  • Rejestracja:ponad 5 lat
  • Ostatnio:około 5 lat
  • Postów:7
0

Spine, twoje komentarze mi najmniej pomagają aktualnie, więc proszę o nakierowanie mnie bardziej, a nie o wypowiedzi w trzema kropkami na końcu.

Spine
Nie napinaj się tak. Praktycznie oczekujesz gotowca.
Marcin Warzyński
  • Rejestracja:ponad 5 lat
  • Ostatnio:około 5 lat
  • Postów:7
0

Jeżeli nie potrafisz mnie nakierowac bardziej to prosze żebyś się po prostu nie udzielał w tym poście.

.__.
  • Rejestracja:ponad 5 lat
  • Ostatnio:prawie 5 lat
2

@Spine dobrze gada i powinieneś docenić te informacje. Kod możesz napisać w dowolnym języku i to nie musi być python. Musisz mieć możliwość podłączenia się pod proces minecrafta i tak jak wspominałem, odczytywania pamięci. Grunt, żebyś odnalazł statyczny adres do struktur graczy,

Trochę informacji
https://guidedhacking.com/threads/python-read-memory-process-with-baseaddress-address-offsets.13075/
http://ugbase.eu/index.php?threads/reading-cped-pool.19071/

Marcin Warzyński
  • Rejestracja:ponad 5 lat
  • Ostatnio:około 5 lat
  • Postów:7
0

Dziękuję, o taką informację mi chodziło, bo wypowiedź spine w niczym mi nie pomogła.

Spine
nie pomogła, boś CKM :D

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.