https://m.youtube.com/watch?v=3v25n9Ut5j4
Czy ktoś wie jak wykonać lub jak się za to zabrać żeby wykonać skrypt pokazany na tym filmie?
Skrypt do minecraft w Pythonie.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 7
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 6964
Zacząłbym od napisania komentarza pod filmikiem, zamiast na 4p. Może do Ciebie się odezwie ;)
Gostek też w danych kontaktowych ma discorda.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
sprawdź https://pypi.org/project/PyCraft/
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 7
Dzięki, sig, mógłbyś mi podpowiedzieć jak zabrać się za pisanie takiego skryptu?
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
nie mam zielonego pojęcia, zwyczajnie wiem że coś takiego istnieje celem łatwiejszej nauki programowania w szkołach
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 6964
Zazwyczaj do biblioteki jest jakaś dokumentacja, która opisuje jak tej biblioteki używać... W tym "Hello World!".
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
Żadna biblioteka tylko znalezienie odpowiednich adresów pamięci w procesie gry i ich odczyt. Spróbuj od czegoś prostego, np. znalezienia własnej lokalizacji

- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 7
Ok, ale na tym filmie jest pokazane jak on to robi w pycharmie
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 7
.__. napisał(a):
Żadna biblioteka tylko znalezienie odpowiednich adresów pamięci w procesie gry i ich odczyt. Spróbuj od czegoś prostego, np. znalezienia własnej lokalizacji
Dzięki za próbę pomocy, widzę, że znasz się na tym dlatego proszę o odpowiedź czy da się to jakoś na pycharma przełożyć?
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 6964
Pycharm nie ma nic do rzeczy. Skrypt możesz odpalić nawet w interpreterze Pythona w terminalu. Możesz użyć dowolnego IDE do Pythona... Albo sam edytor tekstu. Musisz tylko odpowiednią bibliotekę wgrać tak aby Twoje wirtualne środowisko ją widziało...
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 7
Spine, twoje komentarze mi najmniej pomagają aktualnie, więc proszę o nakierowanie mnie bardziej, a nie o wypowiedzi w trzema kropkami na końcu.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 7
Jeżeli nie potrafisz mnie nakierowac bardziej to prosze żebyś się po prostu nie udzielał w tym poście.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
@Spine dobrze gada i powinieneś docenić te informacje. Kod możesz napisać w dowolnym języku i to nie musi być python. Musisz mieć możliwość podłączenia się pod proces minecrafta i tak jak wspominałem, odczytywania pamięci. Grunt, żebyś odnalazł statyczny adres do struktur graczy,
Trochę informacji
https://guidedhacking.com/threads/python-read-memory-process-with-baseaddress-address-offsets.13075/
http://ugbase.eu/index.php?threads/reading-cped-pool.19071/
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 7
Dziękuję, o taką informację mi chodziło, bo wypowiedź spine w niczym mi nie pomogła.