#include <iostream>
#define TYP LiczbaZespolona
using namespace std;
struct Wektor {
TYP x;
TYP y;
};
struct LiczbaZespolona {
double re;
double im;
};
//... dalej w programie
void Test(){
Wektor V; // powiedzmy ze ręcznie przypiszę wartosci
V.x.re=7;
V.x.im=8;
V.y.re=3;
V.y.im=12;
cout << V<<endl; // chce wyswietlic ladnie wektor
}
ostream & operator << ( ostream & wyjscie , Wektor & V){ // wysw wektor zespolony 2x1
cout << "( "<< V.x<", "<<V.y<<" )"<<endl;
return wyjscie;}
ostream & operator << (ostream & output, LiczbaZespolona & Zesp ) {
output <<"("<<Zesp.re<<showpos<<Zesp.im<<noshowpos<<"i)";
return output;
}
Dlaczego to nie działa ? Spodziewałbym sie po tym takiego wyniku :
( (7+8i), (3+12i) )
Niestety jest problem w wykonaniem pierwszego przeciążenia, nie pytajcie dlaczego struktury są w takiej zależności w jakiej są, mam to narzucone z góry i nie mogę zmienić.
Wydaje mi się być wszystko ok .