Witam.
Tworzę grę i utknąłem na funkcji ruchu :C
Mam koło 200x200 pikseli o środku w pozycji 100x700
I teraz chcę aby wg pozycji kursora na kółku inny obiekt się poruszał, czyli jeśli kursor jest nad środkiem ale blisko środka to obiekt jedzie wolno w górę, jeśli bliżej krawędzi koła to obiekt jedzie szybciej.
I teraz mogę uzyskać cos i sin ale nie wiem jak tego użyć do przemieszczania :/ (obiekt lata nie tam gdzie powinien :C )
var dLine:Number = 100 - FlxG.mouse.x;
if (FlxG.mouse.x > 100)
dLine = FlxG.mouse.x - 100;
else
dLine = 100 - FlxG.mouse.x;
var eLine:Number = Math.sqrt(Math.pow((FlxG.mouse.x - 100), 2) + Math.pow((FlxG.mouse.y - 700), 2));
var cos:Number = Math.cos(dLine / eLine);
var sin:Number = Math.sin(Math.acos(dLine / eLine));
Kod pisany w actionscript ale to nie ma znaczenia, moje pytanie brzmi jak zmusić obiekt do poruszania się w wyznaczonym kierunku :( ?
Nie umiem sobie z tym poradzić :(
Proszę o pomoc.