Hej,
Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów.
W jakim kierunku można się rozwijać po Helpdesk/Servicedesk? Swoje CV wrzuciłem dodatkowo do oceny w kategorii CV do oceny.
Najbardziej chciałbym się rozwijać w kierunku Cloud Eng./ Devops/ SaaS adm. Zależy mi na pracy, która umożliwia wykonywanie jej zdalnie oraz ograniczyć kodowanie (próbowałem w PHP coś robić i wymiękam, Python jest dla mnie bardziej przyjazny).
Utknąłem trochę na tych stanowiskach i czuje, że się nie rozwijam, nie uczę się niczego nowego w pracy, aktualnie zarobki jak na W-wa słabe. Mój angielski jest na poziomie B1/B2 (mowa/czytanie-pisanie) - chodzę na dodatkowe zajęcia i staram się rozmawiać po angielsku (w pracy praktycznie nie rozmawiay w ang).
Co radzilibyście, aby robić ciekawsze rzeczy jak w/w i mieć przy tym godną pensję? Czy możecie polecić jakieś firmy, do których można aplikować?