Cześć. Od dawna nie bawiłem się Open GL i teraz mam maly problem. Gdy translatuje moj kwadrat na osi z, znika. Oto caly moj kod opengl.
protected void clearScreen(){
GL11.glClear(GL11.GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL11.GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
GL11.glClearColor(0f, 0f, 0f, 0f);
}
@Override
public void render(){
clearScreen();
glLoadIdentity();
glTranslatef(400,300,0);
glTranslatef(0, 0, -20);
glBegin(GL_QUADS);
//-10 z
glColor3f(1f, 0f, 0f);
glVertex3f(-10, -10, 0);
glVertex3f(-10, 10, 0);
glVertex3f(10, 10, 0);
glVertex3f(10, -10, 0);
glEnd();
}
public void initGL() {
GL11.glMatrixMode(GL11.GL_PROJECTION);
GL11.glLoadIdentity();
//GL11.glOrtho(0, 800, 0, 600, 1, -1);zauwazylem ze to zbedne
//GLU.gluPerspective(45.0f, (float)800 / (float)600, 0.1f, 200.0f);tsk samo jak to
GL11.glMatrixMode(GL11.GL_MODELVIEW);
// oczywiście próbowałem też z gkuperspective i glortho
}