Po pierwsze: Na co ci jak na razie interfejs Stage, skoro implementujesz go tylko w klasie Okno? "Po pierwsze nie komplikuj". Jeżeli jakaś klasa wymaga danej metody w klasie, to zamiast wymagać interfejsu Stage możesz po prostu wymagać klasy Okno, nie? No chyba, że planujesz więcej klas implementujących Stage, ale ten Stage wygląda na taki "tylko dla klasy Okno". Oprócz tego - o zgrozo - definiujesz stałe w interfejsie i później w klasie powinieneś te stałe również zdefiniować (ale tego nie zrobiłeś). W samym kodzie klasy Okno odwołujesz się do zmiennych w interfejsie.
Po drugie: Dużo kombinujesz - cały kod to mieszanina angielskiego i polskiego. Już będąc przyklejonym do interfejsu Stage:
Kopiuj
public void addKasa(double k);
public void addNextLvl(int k);
public void doszedl();
Po trzecie: Przesyłając pliki, mogłeś usunąć np. te komentarze zasłaniające kod (klasa Pernament, linijki 34-50). Zajmuje to tylko miejsce, a patrząc na resztę kodu z tej samej klasy, wygląda na to jakobyś oszczędzał miejsce:
Kopiuj
public double getX(){return x;}
public double getY(){return y;}
public double getSze(){return wys;}
public double getWys(){return sze;}
public boolean getWidoczny(){return widoczny; }
public Stage getStage(){return stage;}
public void setX(double a){x=a;}
public void setY(double a){y=a;}
public void setSze(double a){sze=a;}
public void setWys(double a){wys=a;}
public void setWidoczny(boolean a){widoczny=a;}
public void zmienX(double a){x+=a;}
public void zmienY(double a){y+=a;}
Jeżeli klamry są w tej samej linijce, to (przynajmniej mnie) pierwsza myśl, jaka wpada do głowy, to "Po co mu te nic nie robiące metody?" Dobrze chociaż, że oddzieliłeś je Enterami, a nie napisałeś w jednym ciągu.