Problem z tablicą wyników

0

Siema, mam problema z tablicą wyników w javie. (Unity 3D)

Otóż, Score podczas gry zostaje wyświetlony, lecz gdy dochodzi do jego wyświetlenia po skończeniu gry
Powinno się pokazać coś takiego

"High Score : 1234"

A wybija mi
"High Score : 0"

Nie ważne ile pkt nabije.

Kod z którym powinno to działać :

skrypt który pokazuje score.

[CODE]
var ScoreTxt : TextMesh;
private var score : int = 0;
function Awake()
{
InvokeRepeating("UpdateScore", 0.05, 0.05);
}
function UpdateScore()
{
score += 1;
ScoreTxt.text = "Score: " + score.ToString();
}
function GameOver()
{
if(score > PlayerPrefs.GetInt("highScore"))
{
PlayerPrefs.SetInt("highScore", score);
}
Application.LoadLevel("Menu");
}
[/CODE]

Kod który powinien być odpowiedzialny za pokazanie go po przegranej.

[CODE]
var highScoreTxt : TextMesh;
function Awake()
{
highScoreTxt.text = "High Score: " + PlayerPrefs.GetInt("highScore").ToString();
}
[/CODE]

coś gdzieś zjadłem, albo co ? bo już nie ogarniam...

0

a w sumie czemu masz odniesienie do zmiennej score po przez "hightScore" ?
Kurde dawno u3d nie widzialem. Weź może spróbuj wstawić sobie w skrypcie playerPrefs czy jak to się tam nazywa zwykłego vara globalnego, i do niego bezpośrednio przypisuj score

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.