Mam do zrobienia takie oto zadanie:
Wyrażenia arytmetyczne można reprezentować jako drzewa, gdzie w liściach pamiętane są liczby, a w węzłach symbole operacji arytmetycznych. Zaimplementuj w Javie odpowiednie klasy reprezentujące węzły i liście takiego drzewa jako podklasy klasy Wyrażenie.
W każdej klasie zdefiniuj metodę
public int oblicz();
obliczającą wartość wyrażenia reprezentowanego przez obiekt. Zdefiniuj odpowiednie konstruktory. Przyjmij, że w liściach mogą być zarówno stałe liczbowe jak i zmienne. Przyjmij,
że wartości zmiennych są przechowywane np. tablicy haszującej (możesz wykorzystać tu klasy
biblioteczne).
I teraz moje pytanie brzmi: Jak powinny wyglądać klasy Lisc, Wezel oraz Wyrazenie?
Coś takiego?
class Wyrazenie
{
Object value;
Wyrazenie prawe;
Wyrazenie lewe;
}
Jak teraz mają wyglądać 2 pozostałe klasy?