Witam,
mam problem z wymyśleniem struktury klas dla kalkulatora konsolowego. Specyfikacja zadania jest mniej więcej taka:
Kalkulator działa w konsoli na wzór Matlaba np.:
> [in1] 2 + 5
> [out1] 7
> [in2] 4 * 2
> [out2] 8
> [in3] 3
> [in4] 5
> [in5] #3 + #4 //operator #odnosi się do zmiennej in#
> [out3] 8
Na razie chciałbym zacząć od struktury klas. Powinno to być tak napisane, aby móc łatwo zrobić GUI (w późniejszym okresie) do klasy Kalkulator. Teraz sobie też myślałem, żeby program można było użyć do łatwej zmiany typu wprowadzanych danych, tzn. teraz np. ma operować na typie double, ale po napisaniu klasy LiczbaZespolona powinno się łatwo umożliwić operacje w zbiorze liczb zespolonych. Gdyby ktoś mógł w podzielić się swoją wizją byłbym bardzo wdzięczny