Kierunek obiektu.

0

Witam wszystkich,

Mam mały problem. Napisałem kod, który porusza obiekt w prostokącie. Ruch obiektu jest
obliczany przy pomocy wzoru na krzywe Lissajousa (http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzywe_Lissajous).
Potrzebuję teraz wyznaczyć kierunek ruchu obiektu, dzięki czemu będę mógł go wyświetlić w odpowiedniej pozycji (obrócić rysunek o odpowiedni kąt). Ktoś wie jak to zrobić?

Kod wyznaczenia współrzędnych obiektu w prostokącie:

x = szerokość_prostokąta/2 + (Math.sin(2*t + Math.PI/2));
y = wysokosć_prostokąta/2 + (Math.sin(4*t));
0

jak masz poprzedni x i y to masz dwa punkty a z tego co za problem obliczyć prostą

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.