Chyba, moze zly dzial wybralem ale zdaje mi sie ze nie...
Po drugie chcialbym jak juz to czytasz zebys sciagnal: http://cezet.host.sk/swiatelko.rar 15,6 MB (nie klikac w link tylko wpisac go do przegladarki i pozniej ENTER)
I uruchom plik QQ3D3.EXE Po minucie gapienia sie w swiatelka babka cos gada [follow us to the cocaine bar and lsd island czy cos takiego] i jest taki dość mocny niski ton (i swieci ladnie na czerwono drugie swiatelko), pozniej babka mowi DANCE WITH ME i nie mam pomyslu jak wlaczyc te czerwone swiatlo z powrotem bo sie wylacza :Y teraz jak ja to robie zeby to swiecilo:
Dodam jeszcze ze jak widac takie niby dwie biale kulki i one zmieniaja swoja pozycje albo szybko albo wolno to jest zobrazowany rytm muzyki czyli zmienna superblend.
superblend to suma ze wszystkich 513 pozycji (to jest nasz dzwiek co slyszymy w danej chwili z glosnika) [quote]superBLEND := getinfoWAV(plikmuzyki,512).beat/6;[/quote] to wlasnie to dziele to jeszcze przez 6 zeby ladnie okreslac intensywnosc swiatla bialego
if superblend > 1 then superint := 0; //nie potrzebne wam
if superblend < -1 then superint := 1; //nie potrzebne wam
if superint = 0 then superBLEND := superBLEND - 0.01; //nie potrzebne wam
if superint = 1 then superBLEND := superBLEND + 0.1; //nie potrzebne wam
superBLEND := getinfoWAV(plikmuzyki,512).beat/6; //to pobiera wartosci od 0 do 512 {} ee jakbysmy chcieli narysowac tak jak w winampie te kreski na gorze po lewej co tak rosna i opadaja pod rytm
swiatlo4.rgba[0] := superBLEND; //swiatlo4 to jest to biale swiatlo - widac ze bit {bit czyli to co określa nam glosnosc dzwieku} jest jednoznacznie kolorem swiatla (intensywnoscia?)
swiatlo4.rgba[1] := superBLEND;
swiatlo4.rgba[2] := superBLEND;
swiatlo4.rgba[3] := 1;
if superblend < 0.05 then //to jest haczyk dla czerwonego swiatla jak superBLEND czyli nasz "RYTM MUZYKI" jest niski rysujemy swiatlo o wartosci 1-superblend jak nie to nie rysujemy swiatla czyli dajemy my rgba = 0
swiatlo5.rgba[0] := 1-superBLEND else
swiatlo5.rgba[0] := 0;
swiatlo5.rgba[1] := 0;
swiatlo5.rgba[2] := 0;
swiatlo5.rgba[3] := 0.5;
swiatlo4.radius := 0.0005-superblend/2000; // okresla rozmiar swiatla bialego pod rytm muzyki
drawlights([swiatlo4,swiatlo5],[terrain],0,true,false,true); //rysuje scene ze swiatlami
//ponizej to juz w sumie nie jest potrzebne
superBLENDold := superBLEND;
angle := angle + superBLEND*4;
angle2 := angle2 + superBLEND*20;
swiatlo4.pos.x := 500*sin(angle*imopi);
swiatlo4.pos.y := 200+superblend*20;//*sin(angle*imopi);
swiatlo4.pos.z := 500*cos(angle*imopi);
swiatlo5.pos.x := 800*sin(-angle*imopi);
swiatlo5.pos.y := 200;//*sin(angle*imopi);
swiatlo5.pos.z := 800*cos(-angle*imopi);
i teraz tak: moge np. napisac
if superblend > 0.5 then begin swiatlo5.rgba[0] := 1;
swiatlo5.rgba[1] := 1;
swiatlo5.rgba[2] := 0;
swiatlo4.rgba[3] := 1; end;
tylko ze wlasnie to nie dziala w tym czasie co chce mozna odpowiedziec zeby to zrobic w okreslonym czasie piosenki, ale ja walsnie tak nie chce :X bo to mi bedzie rysowalo czerwone swiatlo jak bedzie za mocny sygnal z glosnika wychodzil (ten rytm), mam w sumie do testowania dzwieku 513 pozycji, najlepiej jakby te czerwone swiatlo dzialalo pod bas :C Pozdro jak cos nie czisz to napsiz posta sproboje to jakos inaczej wytlumaczyc :0</delphi>