W grach przeglądowych też masz błędy, sam kiedyś kilka znalazłem gdy grałem w te głupie gierki, które marnowały mój czas.
Jedne bug w takiej grze przeglądarkowej polegał na tym, że mogłem kogoś zadania wykonywać, bo każdy quest miał id przydzielane przy braniu zadania, wystarczyło, że kumpel mi podesłał swój lub ja mu swój i prostym skryptem js szło go wywołać jako własny, co pozwalało zdobywać dużo lepsze itemy gdyż się walczyło z niedostępnymi przeciwnikami na swoim levelu.
Te mmorpg też miały fajne błędy nie koniecznie szybsze poruszanie, taki absolutny teleport, bo to łatwo zablokować.
A takie bardziej skomplikowane błędy np. zaznaczanie niewidzialnych potworów bez potka(płatnego), albo za pomocą npc teleportu dostawać się w dowolne miejsce i do dowolnego przeciwnika w tym bossów, bo gdy tp nie działał bossa nie było na mapie zrespionego i można było inny serwer przeszukać. TP przyjmował jako parametr do teleportacji id npc, ale te id mogło być również czegoś innego.
Będąc uzależnionym łatwo rozszyfrować błędy, jakoś trzeba było sobie radzić gdy inni ludzie zyskiwali przewagę płacąc prawdziwymi pieniędzmi.
Bota miałem prostego i po kilku banach przestałem grać, bo to gracze zazdrośni mnie nagrywali, reportowali i szantażowali za hajs, za pomocą znalezienia najbliższego przeciwnika z danego zakresu, focus attaku na niego i poty ciągle, a bota ustawiałem na spocie i szedłem w długą, dość ubogi, ale w 24h wbijał tyle expa co ja 3 dni lałem więc było warto.
W grach gdzie pieniądze nie dają przewagi łatwo skillem i sprytem wygrać więc te stare gry, które kradły czas na uprawianiu autyzmu dobrze, że porzuciłem, ale szkoda, że tak późno.
auto generowało moment obrotowy którego generować nie ma prawa
nie dało się tego po server-side rozwiązać?removed002