Uuu, kogoś uraziłem — jest mi z tego powodu niezmiernie wszystko jedno.
tmk3 napisał(a):
OP uczy się i dobrze się bawi przy swojej grze, wielu devów zostaje przy gameplayu i nie interesują ich zagadnienia związane z silnikiem, nie ma w tym nic złego.
Oczywiście, że nie ma w tym nic złego — tak długo, jak robi to dla siebie. A kiedy zakłada wątek i prosi o feedback, to się nie bulwersuj, że go udzielam i opisuję problemy związane z tym projektem (i są to problemy realne, a nie wyssane z tyłka). Nie podoba ci się moje zdanie to twój problem, ale nie właź między wódkę a zakąskę ze złymi praktykami, w imieniu obrony jakiejś wyższej, szkodliwej samodzielności.
Boski napisał(a):
Jak mamy takie święte wojny toczyć (bo w zasadzie to jest typowo endless temat rób silnik vs rób grę vs rób grę i silnik) to może się przenieśmy o innego wątku, bo śmietnik op robimy.
Pisząc o silniku, miałem na myśli fundament dla gry, który nie musi być osobnym bytem. Nie proponowałem, aby jego kod wydzielić i nim się zająć. Proponowałem, aby wrócić do podstawowych funkcji i je rozbudować, zanim przejdzie się dalej.