Zrobilem prosty komunikator w projekcie do szkoly.
Dziala on na zasadzie:
dalem dwa gniazdka (TServerSocket i TClientSocket)
przy wcisnieciu buttona 'wyslij' wpisuje:
client1.Socket.SendText(wpisz.Text);
a w zdarzeniu servera-OnClientRead wpisalem:
box.Items.Add(socket.ReceiveText);
wyslane wiadomosci pojawiaja sie w listboxie (box)
wszystko dziala ok
ale teraz chce zrobic drugi przycisk ktory bedzie wysylal 'paczki' informacji
jak zrobic jakis bufor?
zrobilem tablice idx: array[1..10] of string;
w zdarzenie servera OnClientRead wstawilem: idx[1]:=(Server.Socket.ReceiveText);-nie wiem czy tak mozna
program sie sypie
jak zrobic taki bufor w ktorym po odebraniu paczki np 20 elementow
bede mogl sprawdzac jego zawartosc i w zaleznosci od niej przesylac dane dalej
chodzi mi o taki efekt ze np wysle slowo 'ala' i wiem ze po otrzymaniu tego slowa kolejne trzy elementy to np data urodzin ali (to tylko przyklad), a po otrzymaniu elementu 'ola' kolejne 3 beda data urodzin Oli