Pisałem już różne boty opierające się na różnych funkcjach. Ale teraz chcę pójść wyżej i napisać bota do gier typu MMORPG. Ale nie mam większego pomysłu jak to zrobić. Mogę pobierać dane z pamięci gry i symulować np. klawisz [1]. Mogę też np. zobaczyć jakie pakiety wysyła gra do serwera, np. podczas poruszania się i wysłać takie same [2]. Zastanawia mnie jak inne boty wykrywają w pobliżu potworki do bicia i wtedy biją (np. jakieś boty do metin2) [3].
Pytanie 1: Gdy adres pamięci odpowiadającego za liczbę doświadczenia jest inny po każdym uruchomieniu aplikacji to jak taki wydobyć?
Pytanie 2: Bot ma tylko wysyłać pakiet, ale chcę aby odbierać od serwera miała gra (która jest włączona). Bo gdy połączę się przez bota z serwerem to zapewne po wysłaniu pakietu TCP czy UDP dostanę odpowiedź od serwera do bota, a ja chcę odpowiedź do gry, aby np. postać się przesunęła. Jak to osiągnąć?
Albo jak zasymulować wysyłanie takiego pakietu przez grę sendmessage, postmessage? Nie mam pojęcia ;/
Pytanie 3: Jak osiągnąć taki efekt? Gdzie odczytać te informacje?