Robiłem sobie ćwiczenie z multitexturowaniem według ksiązki "Opengl. Programowanie Gier" i z tym , że bitmape zaladowalem tak jak to robili an nehe.gamedev.net ... na początku bylo dużo błędów... ale sobie z nimi szybko poradzilem (hehe jak 20 min poprawiania bledów mozna nazwać szybko ,ale bylo ich naprawde dużo ,ale cóż proadze pocżatkujacy jestem i okolo 2 tyg nie mialem stycznosci z opengl) ... juz myslalem , że mi wyjdzie kiedy tu nagle takie cos mi mi wyskoczylo:
Switching to target: default
Linking executable: G:\c++\projekty\opengl\t1\opengl.exe
.objs\main.o:main.cpp:(.text+0x1a74): undefined reference to `auxDIBImageLoadA@4'
collect2: ld returned 1 exit status
Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds)
Z innymi bledami sobie radze bez problemu ,ale z takimi bledam nigdy sobie nie potrafilem poradzić... moze ktoś mi pomc jak to rozwiązać?
aha jakby ktos był miły to mólby mi jeszcze dać linka jak sobie radzić z błedami tego typu...
kod tego mojego ćwiczenia jest tutaj