Mam do was takie pytanie. Jak przyśpieszyć generowanie grafiki w BCB może sie źle wyraziłem ale chodzi mi po prostu o takie coś jak obracanie obrazka o 90 stopni lub inne tego typu funkcje: do obracania obrazka używam takiego kodu
int x, y;
int width, height;
Graphics::TBitmap* tmpBMP = new Graphics::TBitmap;
tmpBMP->Height = Image1->Height;
tmpBMP->Width = Image1->Width;
width = Image1->Width-1;
height = Image1->Height-1;
for (y = 0; y <= height; y++)
for (x = 0; x <= width; x++)
{
tmpBMP->Canvas->Pixels[width-x][y] = Image1->Canvas->Pixels[x][y];
Application->ProcessMessages();
}
Image1->Picture->Bitmap->Assign(tmpBMP);
delete tmpBMP;
Ale przy większych rysunkach operacja ta trwa bardzo długo nawet parenaście sekund. Za to np: MS Paint robi to parenaście razy szybciej :/ może mi ktoś powiedzieć jak to przyśpieszyć? tylko prosze nie mówcie mi o wstawkach assemblera bo sie na tym kompletnie nie znam :/