Witam. Niedawno napisałem grę w c++ używając biblioteki graficznej allegro. Mam podobny problem do tego: Temat na forum. Otóż od czasu do czasu gra lubi się zawiesić. Po prostu podczas chodzenia albo klikania na obiekt gra staje w miejscu. Dodatkowo, po wejściu w menedżer zadań dowiadujemy się że gra "zjada" sobie 70%-98% zasobów procesora(mój laptop do pracy i5, 2,6 GHz, 12GB RAM, u kolegi z PCtem do gier podobny efekt). Moim zdaniem gra jest zwyczajnie niezoptymalizowana, bowiem się na tym nie znam. Na początku myślałem, że to wina wielowątkowości, ale napisałem już kilka mniejszych gier działających na tej samej zasadzie i wszystko było w porządku. Wobec tego zostawiam tylko kod do przeglądu(main.cpp tylko trzyma grę, wszystko siedzi w Variables.h i Map.h).
main.cpp:
http://www.wklejto.pl/220569
Variables.h:
http://www.wklejto.pl/220571
Map.h:
http://www.wklejto.pl/220572
fasadinfasadinfasadin