siemanko, mam problem z wykrywaniem kolizji w sfml 2.0.
Mój problem jest taki że, nie w każdym momencie działa, np na tym zdjęciu: http://scr.hu/1aaz/3mc65 nie działa lecz jak się odbije od ściany to w kolejnej 'turze' działa.
Mój kod który odpowiada za wykrywanie kolizji:
bool MenuAnimation::collision(const sf::RectangleShape &shape_1, const sf::RectangleShape &shape_2)
{
sf::FloatRect r1 = shape_1.getGlobalBounds();
sf::FloatRect r2 = shape_2.getGlobalBounds();
if(r1.intersects(r2))
return true;
return false;
}
wywołuje tak:
sf::RectangleShape ball_s, animationP1, animationP2;
if(animPlayerOne.collision(animationP1, ball_s)){
std::cout << "works player one" << std::endl;
ballAnimation.setCollision();
}
i analogicznie dla P2.
nie wiem w czym może tkwić problem ;/