OpenGL - C / C++

OpenGL - C / C++
G6
  • Rejestracja:prawie 11 lat
  • Ostatnio:prawie 11 lat
  • Postów:6
0

Siema !

Muszę użyć funkcji glbufferdata(), żeby wysłać dane do GPU a następnie zmierzyć czas dla tej operacji. Następnie sprawdzać te czasy dla coraz większego bufora. Macie pomysł jak się za to zabrać?

Spine
  • Rejestracja:około 22 lata
  • Ostatnio:3 minuty
  • Postów:6683
0

Na początek uruchom IDE, a potem Google i już dalej z górki.


🕹️⌨️🖥️🖱️🎮
G6
  • Rejestracja:prawie 11 lat
  • Ostatnio:prawie 11 lat
  • Postów:6
0

IDE jest już dawno, do projektu dołączone biblioteki OpenGL, tylko co dalej... myślałem że ktoś już tutaj miał styczność z tym zagadnieniem...

Spine
  • Rejestracja:około 22 lata
  • Ostatnio:3 minuty
  • Postów:6683
0

Czy do czegoś tak prostego trzeba pisać Ci instrukcję?

Podajesz do tej funkcji coraz większy bufor i liczysz różnicę czasu "czas po minus czas przed" podaniem bufora.


🕹️⌨️🖥️🖱️🎮
edytowany 2x, ostatnio: Spine
G6
  • Rejestracja:prawie 11 lat
  • Ostatnio:prawie 11 lat
  • Postów:6
0

Chodziło mi bardziej o zagadnienie związane JAK wywołać funkcję glbufferarray(), jak ustawić parametry, jakie zmienne będą mi potrzebne, niż o przepisanie tego co napisałem w pierwszym poście... ale okej, dzięki i tak

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.