OpenGL - C / C++

G6
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 6
0

Siema !

Muszę użyć funkcji glbufferdata(), żeby wysłać dane do GPU a następnie zmierzyć czas dla tej operacji. Następnie sprawdzać te czasy dla coraz większego bufora. Macie pomysł jak się za to zabrać?

Spine
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 6964
0

Na początek uruchom IDE, a potem Google i już dalej z górki.

G6
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 6
0

IDE jest już dawno, do projektu dołączone biblioteki OpenGL, tylko co dalej... myślałem że ktoś już tutaj miał styczność z tym zagadnieniem...

Spine
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 6964
0

Czy do czegoś tak prostego trzeba pisać Ci instrukcję?

Podajesz do tej funkcji coraz większy bufor i liczysz różnicę czasu "czas po minus czas przed" podaniem bufora.

G6
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 6
0

Chodziło mi bardziej o zagadnienie związane JAK wywołać funkcję glbufferarray(), jak ustawić parametry, jakie zmienne będą mi potrzebne, niż o przepisanie tego co napisałem w pierwszym poście... ale okej, dzięki i tak

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.