Nieznana mi konstrukcja

0

Otóż w tutorialu programowania gier 3d:
http://www.panda3d.org/manual/index.php/Controlling_the_Camera

Natrafilem się na następującą konstrukcję:

PT(AsyncTaskManager) taskMgr = AsyncTaskManager::get_global_ptr(); 

Nie rozumiem tego PT(AsyncTaskManager), co to oznacza? Na początku pomyślałem o typach generycznych, ale one są oznaczane przez nawiasy ostre, rzutowanie to też nie jest, bo by musiało się odbywać po prawej stronie równości. Od kilku dni przypominam sobie jak się programuje w C++, bo nie robiłem tego dobre kilka lat :)

0

PT(AsyncTaskManager) to jest prawdopodobnie jakaś makrodefinicja
Musiałbyś zajrzeć do plików nagłówkowych tej biblioteki

1

pointerTo.h -> http://www.panda3d.org/reference/1.8.0/cxx/pointerTo.h_source.php (linia 169)

To makro, które pozwala na "łatwe" i nieczytelne używaniu typu PointerTo, który chyba jest smart pointerem.

To wygląda na dokumentację tej biblioteki, powinieneś się z nią zaprzyjaźnić.

0

Dzięki za odpowiedź. To z pewnością wiele wyjaśnia.

0

za takie makra powinno się dostawać zakaz wykonywania zawodu ;-)

po co wymyślać takie makra, skoro można klasę PT nazwać?

PT<AsyncTaskManager> taskMgr = AsyncTaskManager::get_global_ptr(); 
0

To na pewno wielu wprowadzi w błąd... pozostaje wierzyć, że mieli same dobre intencje...

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.