public class MyDateTime
{
// Dodaj argumenty do konstruktora aby utworzyć instancję obiektu i przypisać wartości do właściwości
public MyDateTime()
{
}
// Tutaj zmienne które możesz tylko odczytać z zewnątrz, aby nikt nie wpisał złej wartości. Sterowanie właściwościami odbywać się będzie przez publiczne metody
public int Year { get; private set; }
public int Month { get; private set; }
public int Days { get; private set; }
public int Hours { get; private set; }
public int Minutes { get; private set; }
public int Seconds { get; private set; }
// Tutaj metody który potencjalna osoba może wykorzystać w niecnych celach
public override string ToString()
{
// Tutaj na przykład zwracanie daty w formie tekstowej
}
public void AddDay(uint count)
{
// Tutaj musisz dodać do Days wartość 1 i obliczyć, czy nie masz np. we właściwości Days wartości 32, bo wtedy trzeba przejść do kolejnego miesiąca. Musisz przewidzieć absolutnie wszystko, roboty na 2 lata
}
// i tak dodajesz resztę metod, które według Ciebie okażą się przydatne dla osoby, która będzie używać Twojej klasy
{
Górę klasy zaczałęś jakby immutable, jeśli taki jest rzeczywisty zamysł powinno być
public MyDateTime AddDay(uint count)
{
// Tutaj musisz dodać do Days wartość 1 i obliczyć, czy nie masz np. we właściwości Days wartości 32, bo wtedy trzeba przejść do kolejnego miesiąca. Musisz przewidzieć absolutnie wszystko, roboty na 2 lata
return ...
}