Witam, jestem początkującym programistą.
Mam problem w mojej testowej grze.
Problem polega na tym, że nie wiem jak zrobić, aby jak kliknę wystarczająco ilość razy np. 100 to wtedy odblokowuje mi się nowa textura w mojej grze. Przesyłam screen`a z gry.
mam juz zrobiony skrypt, że jak kliknę w ser - to dodaje mi punkty, ale nie wiem jak zrobić, żeby po zdobyciu 100 punktów odblokowywała mi się nowa skórka sera :(.
Proszę pomocy.

- Rejestracja:około 5 lat
- Ostatnio:ponad 4 lata
- Postów:4

- Rejestracja:około 5 lat
- Ostatnio:ponad 4 lata
- Postów:4
Przepraszam, zapomniałem dodać screen. Juz dodaje, Wiem, ze gra wygląda kiepsko, ale dziś ją zacząłem robić.....
A chciałbym, aby dowiedzieć się jak zrobić tak, żeby mi się odblokowywała tekstura, niestety dopiero zacząłem się uczyć języka C# i nie wiem jak to zrobić :(
(mam nadzieję, ze kod na screenie jest czytelny, jak nie - to mogę przesłać tylko sam kod).
- Problempomoc.png (68 KB) - ściągnięć: 61

- Rejestracja:około 22 lata
- Ostatnio:około 5 godzin
- Postów:6693
- Zmienna
cheese
powinna być typu int, nie float. Powinna też się inaczej nazywać, ale mniejsza z tym... - W Unity metoda
Start()
powinna zaczynać się z dużej litery. - Żeby coś się działo przy odpowiedniej ilości kliknięć, musisz dodać odpowiednią instrukcję warunkową do metody
OnButtonClick()
. Np.
if (cheese == 10)
{
odblokujTeksture1();
}
else if (cheese == 25)
{
odblokujTeksture2();
}
Nie wiem czym są tekstury, które chcesz odblokowywać. Mogę się domyślać, że to są jakieś przyciski, których stan musisz przestawić w momencie odblokowania, a po kliknięciu te przyciski zmieniają teksturę klikalnego sera. Tak?
To co piszesz, właśnie nie mówi nam jak dokładnie Twój program ma się zachowywać.
To co Ty sobie wyobrażasz, musisz dokładnie opisać w kodzie swojej aplikacji, linijka po linijce.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.