Witam wszystkich
Próbuję zrobić własny program graficzny typu AutoCad, który będzie miał kilka funkcji np. rysuj linię, punkt, lub zdefiniowany wcześniej kształt. Będzie miał również możliwość zaznaczenia obiektu, jeżeli najedzie się na niego myszą i wykonania na nim operacji np. przesuń, kopiuj. Najlepiej żeby program był zwykłą aplikacją okienkową, ale to nie jest wymogiem. Aplikacja ma docelowo obsługiwać tylko rysunki 2d.
Niestety nie wiem jak się do tego zabrać, chodzi mi dokładnie o wybór najbardziej optymalnej technologii. Wstępnie planuję zastosować standardową bibliotekę graficzną (System.Draw) C# i wykonać wszystko od podstaw, ale może ktoś udzieli mi fachowej porady, bo być może korzystał z frameworka, który upraszcza niektóre rzeczy, albo C# posiada wbudowaną bibliotekę, o której nie wiem, a która może zaoszczędzić wiele czasu.
Niestety kolega, który był odpowiedzialny za grafikę w projekcie na studiach się wykruszył i padło na mnie, więc nie zależy mi, żeby ta technologia była jakaś rewelacyjna - wystarczy, że usprawni pracę i zaoszczędzi czas.
Z góry dzięki za wszelkie porady.
;)
:(