Pytanie nie dotyczy żadnego konkretnego języka.
Natrafiłem w sieci na grę:
http://www.pepere.org/gra-flash_8_x/parkowanie-rownolegle_1.html
i wpadłem na głupi pomysł, żeby coś podobnego napisać sobie w C+ (Allegro).
Problem:
"Samochód" jest reprezentowany na ekranie przez prostokąt o wierzchołkach w jakichś współrzędnych. W pamięci naturalnie odpowiada mu jakiś obiekt. Jakie wartości powinienem zapamiętać w klasie tego obiektu, żeby prostokąt na ekranie zachowywał się +- tak, jak rzeczywisty samochód ze skrętnymi przednimi kołami i jakie zależności w czasie powinny dotyczyć tych wartości? (Wystarczy, jeżeli "samochód" ma tylko jedną możliwą prędkość (jedzie, albo nie) do przodu i do tyłu)
Mam nadzieję, że pytanie zadałem w miarę jasno... Jeżeli nie wiadomo, o co mi chodzi, to proszę to zaznaczyć, postaram się opisać problem inaczej.