Mam taki problem: chcę napisać grę kółko i krzyżyk na 5, czyli popularne Go-Moku [plansza 15x15, trzeba ustawic 5 pionków w rzędzie: poziomo, pionowo lub na ukos]. Algorytm szukania najlepszego ruchu opierałby się na heurystyce [MinMax z odcięciami]. Problem polega na napisaniu funkcji oceniającej aktualny węzeł [stan planszy] dla danego gracza. Nie wiem w ogóle jak to zorganizować...
Turniej Programów Walczących 2004
Polecam AI wybierające decyzję o najprawdopodobniejszym sukcesie. O historii jest cały wykład, od którego boli mnie gardło. Mówiłem o tym w Warszawie, po 2 (?) AM czasu lokalnego.
czasu lokalnego dla marsa czy saturna?
// niach niach niach [soczek] - ŁF
spin bierzesz udzial??
nie, ale zadanie sobie obejrzałem i jak znajde chwile to i rozwiazanie też napisze...
ludzie ale beka, zająłem 46 miejsce na ITPW! tym samym znalazłem sie w I połowie (było 112 uczestników). Biorąc pod uwagę mój wiek to chyba niezłe osiągnięcie :P
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.