Gra na androida

0

Hej, chciałbym wam zaprezentować prototyp gry na androida. Zastanawiam się czy ciągnąć ten projekt w obecnej formie czy może napisać go od nowa i zmienić może mechanikę i inne elementy. Mam plan dodać reklamy do projektu i coś na tym zarobić. Dostałem informację od paru osób że lepsza byłaby gra gdyby "postać" nie skakała cały czas. Co do poziomów to najgorsze moje utrapienie, nie mam na nie za bardzo pomysłu, a jak już jakieś stworzę to wychodzą bardzo trudne, a dużo osób takich hardcorowych gier nie lubi. Napiszcie co myślicie!

https://xarcane.itch.io/pixel-platformer

2

Ładna estetyka, chociaż nie wszystko jeszcze spójne, np. grzybek. Może zamień go na sprężynkę (słupek z kilkoma poziomymi kreskami).

Gdybyś miał licencję, to skacząca postać mogłaby wyglądać tak :]
screenshot-20210817231717.png

Może akurat z tej gry mógłbyś zaczerpnąć inspirację na poziomy. Zobaczyłbyś jak jakiś typek przechodzi całą grę na YouTube i byś widział jak wyglądają poszczególne części poziomów, w których Sknerus skacze na pogo.

Mam plan dodać reklamy do projektu i coś na tym zarobić.

Nie wiem jakie masz doświadczenia z marketingiem, ale tak tylko mówię, że samo dodanie reklam i wrzucenie gry do sklepu to zazwyczaj zerowy zarobek.

2

Te grzybki trochę nie pasują do reszty — bohater i sceneria wyglądają jak z Atari, grzybki jak z SNES-a. ;)

Przejścia są za wolne (fade), w menu masz OUIT zamiast QUIT.

2

Dodaj licznik śmierci (jeśli pozwalasz na powtarzanie do skutku) bądź licznik żyć, jeśli ma być ich ograniczona ilość. To pierwsze rozwiązanie jest lepsze, ponieważ gra wymusza zdobycie wszystkich punkcików, a nie tylko dotarcie do końca, więc jeśli jakiś pominiesz i nie możesz wrócić (bo np. platforma zniknęła) nie pozostaje nic innego jak rzucić się do lawy i zacząć od nowa. W związku z tym przydałby również się przycisk do resetowania poziomu gdzieś w rogu, na wypadek gdybyś utknął w pozycji, gdzie nie możesz się zabić by zresetować, ale nie możesz też wygrać, bo pominąłeś punkcik. Wygodniejsze niż przechodzenie przez menu.

2

@Spine: Zmieniłem grafikę na coś takiego:
1.png

@furious programming: Zwiększyłem prędkość fade

@Spearhead: Jeżeli nie zbierzesz wszystkich punktów to nie przejdziesz przez portal, to jest warunek do ukończenia poziomu, zebranie pucharu jest nieobowiązkowe, myślę żeby za nie wprowadzić sklep gdzie się kupi inne skiny do postaci. W późniejszych etapach gry są checkpointy które przywracają mapę do stanu podczas aktywacji CP.

Tak wygląda checkpoint, czaszka. Myślicie że też nie pasuje do reszty?
2.png

4

Czaszka nie pasuje do reszty... ma problem grzybka.
Może by tak bardziej kanciasta? Podobna do tej w lewym dolnym rogu?
Czaszka

Jakbyś chciał całkiem wymienić grafikę, to polecam się wzorować na Fire Rides:

Dopóki mamy do czynienia z prostymi kształtami, możemy je dopieszczać do oporu, bez zauważalnego spadku wydajności.

1

Taki checkpoint wyszedł:
1.png

Na razie planuje trzymać się tego stylu graficznego. Jak skończę ten projekt zamierzam w tym stylu graficznym stworzyć space shootera.
Co do poziomów, może nawet nie mam problemu z tworzeniem poziomów tylko nie umiem wywarzyć poziomu trudności, i nie wiem czy ktoś to przejdzie. Za długo już się męczę z tymi poziomami, po prostu zrobię to jak jest do końca, lepiej tak niż wcale.

0

A co myślicie o tych tłach, który się nada najlepiej?
1.png3.pngbg.pngbg2.png

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1