Witam,
Tak jak w temacie, potrzebuje małego wsparcia w obraniu kierunku odnośnie stworzenia gry tekstowej na androida. Nie nastawiam się na stworzenie czegoś w 3 tygodnie, liczę się z ogromem czasu jaki będę musiał temu poświęcić.
Mam 2 koncepcje :
-
Pierwsza, dużo łatwiejsza, użytkownik do wyboru ma 2-4 pola tekstowe decydujące o wyborach i zmianach lokacji, użytkowe przedmioty, misje i tak dalej. // bardziej tekstowa fabularna bez nastawienia na rozwój postaci
-
Druga - stale lokacje po których można się przemieszczać (droga tekstowa + każdej lokacji towarzyszy grafika), npc, sklepy, misje, polowanie na potwory(turowa, z obrazkiem potworka jak typowe gry przeglądarkowe). /// bardziej taki rpg na rozwój postaci
I tu pojawiają się moje pytania, załóżmy że chce skupić się na pierwszej koncepcji :
- Unity3d czy Android studio? ( Nie znalazłem jednoznacznej informacji czy w unity3d można stworzyć tego typu gre)
- Co będę potrzebował i jak się za to zabrać.
Jestem początkującym programista, a jak wiadomo - najlepiej uczy się właśnie w ten sposób - tworząc coś własnego. Nie chce jednak obudzić się z ręką w nocniku, dlatego chce rozpisać sobie plan i kolejno dążyć do ukończenia ww. gry.
Proszę o porady i uwzględnienie moich braków. Z góry dziękuje i pozdrawiam.