Wielu z was polubiło mój wpis na mikroblogu ( Miałem się tutaj pochwalić g... ) a więc dlatego też postanowiłem stworzyć ten temat.
Jeśli ktoś posiada Facebooka, to byłoby mi miło jak polubi FP - https://www.facebook.com/TMWGame :D
Jeszcze raz opiszę grę, ponieważ pewnie nie każdy czytał wpis. A więc, TMW to gra na telefony. W grze są różne mapy, aktualnie 6.
Na mapie jeździsz i rozwalasz wszystko a ludzie/zwierzęta (zależy co na tej mapie jest) próbują cię powstrzymać i rozwalić twoją brykę :D. Za zdobyte z rozwalania monety ulepszasz auto, kupujesz nowe. Dodatkowe każde auto ma swoje statystyki.
Gra posiada generator terenu. Można zdefiniować jego seed oraz wielkość. Z nim był spory problem, ponieważ nie mogłem wykorzystać terenu dostarczanego przez Unity. Wygładza on krawędzie (a gra jest Low Poly) a więc stworzyłem własny teren oparty na meshu, który jest generowany z Perlin noise. Teraz pozostaje tylko wygenerować obiekty na tej mapie. Najpewniej także wykorzystam do tego jakiś szum, ponieważ chcę aby seed definiował całą mapę i żeby gracze mogli się nimi wymieniać.