Program obliczający m.in. stopień grafu - od czego zacząć?

Program obliczający m.in. stopień grafu - od czego zacząć?

Wątek przeniesiony 2017-03-12 16:08 z C/C++ przez kq.

MI
  • Rejestracja:około 8 lat
  • Ostatnio:około 3 lata
  • Postów:18
0

Witam,
Mam do napisania program w C, gdzie użytkownik podaje graf i otrzymuje informację o stopniu wszystkich wierzchołków oraz stopniu grafu. Po kolei użytkownik podaje wierzchołki, który z kim jest połączony a na końcu podaje informacje jak pisałem wcześniej. Nie wiem jak się do tego zabrać. jestem bardzo początkujący w C i byłbym mega wdzięczny za każdą pomoc. :)

edytowany 1x, ostatnio: flowCRANE
lion137
Masz już jakiś kod, jakiej używasz implementacji grafu, co już próbowałeś i nie działało/działało, to jest forum programistyczne i możemy pomóc w sytuacji bardziej konkretnej.
MI
lion137 - nic nie próbowałem, bo nie wiem jak się do tego zabrać. :(
mr_jaro
  • Rejestracja:prawie 14 lat
  • Ostatnio:ponad 3 lata
  • Lokalizacja:Grudziądz/Bydgoszcz
  • Postów:5300
0
  1. Pokaż że coś zacząłeś i masz problem X -> pomożemy rozwiązać problem X
  2. Nie masz nic to szukaj w google lub daj ogłoszenie w tym dziale https://4programmers.net/Forum/Og%C5%82oszenia_drobne nie jesteśmy instytucją charytatywną.

It's All About the Game.
flowCRANE
Moderator Delphi/Pascal
  • Rejestracja:ponad 13 lat
  • Ostatnio:około 2 godziny
  • Lokalizacja:Tuchów
  • Postów:12171
0

@lion137, @mr_jaro: najpierw trzeba dać gościowi szansę na napisanie czegokolwiek - skoro nawet nie wie jak zacząć to trudno żeby cokolwiek już miał. Jeśli chcecie pomóc to napiszcie pytaczowi w jaki sposób pobrać graf od użytkownika. Z resztą, czyli z obliczeniami i podaniem wyników, już da sobie radę - tego typu obliczenia można sobie wyszukać w sieci.


Pracuję nad własną, arcade'ową, docelowo komercyjną grą z gatunku action/adventure w stylu retro (pixel art), programując silnik i powłokę gry od zupełnych podstaw, przy użyciu Free Pascala i SDL3. Więcej informacji znajdziesz na moim mikroblogu.
wujnia
  • Rejestracja:ponad 8 lat
  • Ostatnio:ponad 7 lat
  • Postów:161
0

Drzewo pointerów.

zastanów się nad tym:

Kopiuj
struct a {

	int val;
	struct a *next;

} 
edytowany 2x, ostatnio: wujnia
MI
pierwszy raz widzę coś takiego.. :c

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.