Witam, mam problem z programem. Pierwsza funkcja działa normalnie jak trzeba, dwie następujące po niej funkcje nie działają... Przy debuggowaniu czasem się program zwiesi, ale błędów nie wyrzuca. Domyślam się, że trzeba coś z obsługą EventHandlerów zrobić, ale szczerze nie mam pojęcia jak się za to zabrać.... Pomocy :(
import fl.motion.MotionEvent;
import flash.events.Event;
import fl.transitions.PixelDissolve;
import flash.sampler.NewObjectSample;
import flash.display.MovieClip;
redStarts.addEventListener(MouseEvent.CLICK, redBars);
function redBars(event:Event)
{
red1Starts.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, r1);
red2Starts.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, r2);
red3Starts.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, r3);
function r1(event:Event)
{
if (red1Starts.y > 200){red1Starts.y -= 4};
}
function r2(event:Event)
{
if (red2Starts.y > 20){red2Starts.y -= 4};
}
function r3(event:Event)
{
if (red3Starts.y > 120){red3Starts.y -= 4};
}
}
blueStarts.enabled = true;
blueStarts.addEventListener(MouseEvent.CLICK, blueBars);
function blueBars(event:Event)
{
blue1Starts.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, b1);
blue2Starts.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, b2);
blue3Starts.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, b3);
function b1(event:Event)
{
if (blue1Starts.y > 200){blue1Starts.y -= 4};
}
function b2(event:Event)
{
if (blue2Starts.y > 20){blue2Starts.y -= 4};
}
function b3(event:Event)
{
if (blue3Starts.y > 120){blue3Starts.y -= 4};
}
}
greenStarts.enabled = true;
greenStarts.addEventListener(MouseEvent.CLICK, greenBars);
function greenBars(event:Event)
{
green1Start.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, g1);
green2Start.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, g2);
green3Start.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, g3);
function g1(event:Event)
{
if (green1Start.y > 200){green1Start.y -= 4};
}
function g2(event:Event)
{
if (green2Start.y > 20){green2Start.y -= 4};
}
function g3(event:Event)
{
if (green3Start.y > 120){green3Start.y -= 4};
}
}