witam mozecie dać jakiś przykład sterowania i bufforowanie takiego obrazka z jakims kolesiem.
Chodzi o to że chce zrobić prostą grę 2d.
W javie cos tam umiem, ale mało(mam 17 lat) Kumam powoli wątki, obsługę zdarzeń klawiatury itd.
lecz nie czaje podwójnego buffera
Mozecie mi jakoś pomoc
fajny byłby jakiś gotowiec do rozwinięcia bo bym się czegoś nauczył :D
0
0
Ręczna implementacja wyglądałaby tak:
0. Masz dwie bitmapy o rozmiarze tego, co chcesz rysować (np okienka)
- Rysujesz na bitmapie A to, co ma być pokazane
- Rysujesz bitmapę A na oknie/panelu/etc
- Gdy zachodzi zmiana w scenie, to rysujesz to na bitmapie B
- Rysujesz bitmapę B na oknie/panelu/etc
- Gdy zachodzi zmiana w scenie, to rysujesz to na bitmapie A
- Rysujesz bitmapę A na oknie/panelu/etc
- Gdy zachodzi zmiana w scenie, to rysujesz to na bitmapie B
- Rysujesz bitmapę B na oknie/panelu/etc
- Gdy zachodzi zmiana w scenie, to rysujesz to na bitmapie A
- Rysujesz bitmapę A na oknie/panelu/etc
i tak dalej...
0
tak średnio kumam nie masz jakiś przykładów ?
Ja się lepiej ucze widząc coś i zmieniając to wtedy wiem co do czego służy :D
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.