Witam. Mam zamiar zrobić pewną apkę opisującą poziomy (pereł architektury) w pewnej grze (FOE). Ostatnio zmieniłem koncepcje jej wykonania i w związku z tym pojawił się problem. A mianowicie brak koncepcji wykonania layoutu. Do opisania poziomu gry potrzebuje 9 textView rozłożonych w layoucie constraintlayout. Jeśli przy jednym czy dwóch poziomach nie stanowi to problemu to przy zakładanych 80 poziomach jest to bardzo męczące i czasochłonne ustawianie tych 9 textView. Ułożenie widoków dla pojedynczego poziomu mam już zaplanowane, problem mam z powtórzeniem ich dla pozostałych poziomów. Może mi ktoś podpowiedzieć jak mogę usprawnić sobie pracę. Jakie widoki zastosować i czy będę potrzebował scrola do przewijania w dół tych poziomów. Myślałem nad zastosowaniem fragmentu dla ułożenia layautu poziomu a następnie użycie ich x 80 ale nie wiem czy to jest dobry pomysł.
Druga zagwozdka to w jaki sposób przechowywać dane (liczby) opisujący poziom. Czy zastosować tablice w oddzielnej klasie czy może wszystko wczytywać z pliku string.xml (tak wiem głupi pomysł ale jestem początkujący i ponoć liczy się to aby pisać kod nie zależnie jak on wygląda) .
Tak więc jeśli ktoś ma jakieś pomocne rady dla mnie i zechce się z nimi podzielić to będę wdzięczny.