Witam mam mały kłopot potrzebuje stworzyć tablice dwuwymiarową 10x10 która losowo przypisze 10 elementów o losowych wartościach to akurat się udało następnie użytkownik powinien zgadnąć wszystkie elementy a jak już zgadnie to program kończy prace coś jak gra w statki ale bez front endu. dopiero zaczynam przygodę ale jakoś się wlecze do przodu pomalutku.
podsyłam co udało mi się stworzyć a z reszta mam mały problem, Ogólnie chciałbym aby użytkownik podawał współrzędne punktu i jeżeli tam znajduje się object to aby suszem wyświetlał komunikat "trafiony" a gdy nie trafi to aby było "pudło"
import java.util.Random;
import java.util.Scanner;
public class Tablica10x10Random {
public static void main(String[] args) {
int tablica[][]= new int[10][10];
przypisz(tablica);
}
private static void przypisz(int[][] tablica) {
Random l = new Random();
tablica[l.nextInt(10)][l.nextInt(10)] =l.nextInt(15);
tablica[l.nextInt(10)][l.nextInt(10)] =l.nextInt(15);
tablica[l.nextInt(10)][l.nextInt(10)] =l.nextInt(15);
tablica[l.nextInt(10)][l.nextInt(10)] =l.nextInt(15);
tablica[l.nextInt(10)][l.nextInt(10)] =l.nextInt(15);
tablica[l.nextInt(10)][l.nextInt(10)] =l.nextInt(15);
tablica[l.nextInt(10)][l.nextInt(10)] =l.nextInt(15);
tablica[l.nextInt(10)][l.nextInt(10)] =l.nextInt(15);
tablica[l.nextInt(10)][l.nextInt(10)] =l.nextInt(15);
tablica[l.nextInt(10)][l.nextInt(10)] =l.nextInt(15);
for (int i = 0; i <tablica.length ; ++i) {
for (int j = 0; j <tablica.length ; ++j) {
System.out.print(tablica[i][j]+" ");
}
System.out.println("");
}
}
}