Timer - bład w repaint()

Timer - bład w repaint()
JA
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:około rok
  • Postów:178
0

Witam !
Mam problem z timerem. Mam klase MyTimer która dziedziczy po klasie TimerTask.
Tworze timer w ten sposób:

Kopiuj
Timer timer1 = new Timer()
MyTimer timerTask = new MyTimer();

W konstruktorze okna gry odpalam go za pomoca tej instrukcji:

Kopiuj
timer1.schedule(timerTask,0,100)

Po załaczeniu programu wyskakuje mi bład w funkcji run() klasy MyTimer, w linijce w której wywołuje repaint().

Oto ten bład:

Kopiuj
Exception in thread "Timer-0" java.lang.NullPointerException
	at MyTimer.run(MyTimer.java:20)
	at java.util.TimerThread.mainLoop(Unknown Source)
	at java.util.TimerThread.run(Unknown Source)

Czym to może być spowodowane?

miszasty93
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:ponad 3 lata
  • Postów:93
0

A co do cholery może oznaczać ? Exception in thread "Timer-0" java.lang.NullPointerException Wywołujesz metodę na zmiennej, która nie wskazuje na żaden obiekt. Utwórz go i przypisz gdzie trzeba.

edytowany 1x, ostatnio: miszasty93
Gjorni
  • Rejestracja:około 12 lat
  • Ostatnio:około 3 lata
0

A co próbujesz ripejtnąć?


The quieter you become, the more you are able to hear.
JA
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:około rok
  • Postów:178
0

Dobra dzięki, teraz wszystko działa, po prostu tworzyłem obiekt przed funkcja run a potem się do niego odwoływałem w niej a on był pusty.

SO
I właśnie o tym dostawałeś informację w błędzie :P
JA
No teraz jak już dostane ten błąd to będę wiedział o co chodzi.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.