Gra Tank (pocket tanks)

Gra Tank (pocket tanks)
KK
  • Rejestracja:około 10 lat
  • Ostatnio:około 9 lat
  • Postów:25
0

Witam. Na projekt będę musiał napisać grę, dokłądnie Tank (pocket tanks ) czyli gra 2D, 2 czołgi które strzelają do siebie ( poruszanie po terenie, podnoszenie i opuszczanie lufy aby wymierzyć dobre kąty itd ). Czy miałby ktoś jakieś praktyczne porady jak zacząć, jak rozwiązać ? Umiem podstawy Javy, znam bibliotekę swing. Czy uda mi się zrobić do tej gry multiplayer ? jakieś podpowiedzi ? Ogólnie co wiecie to piszcie, jakieś pomocne kursy itp :) z góry dzięki ;)

Spine
  • Rejestracja:około 22 lata
  • Ostatnio:30 minut
  • Postów:6694
1

Pocket Tanks było napisane w Delphi ;)

Skoro nie masz doświadczenia w takich aplikacjach, to niszczenie terenu i multiplayer (przez neta) bym sobie darował, chyba, że to ma być praca inżynierska.

Do wyświetlania grafiki użyłbym lwjgl ( http://www.lwjgl.org/ ). Tor pocisku sobie wyliczysz odpowiednimi wzorami, np. http://pl.wikibooks.org/wiki/Fizyka_dla_liceum/Rzuty#Rzut_uko.C5.9Bny


🕹️⌨️🖥️🖱️🎮
KK
  • Rejestracja:około 10 lat
  • Ostatnio:około 9 lat
  • Postów:25
0

Nie to nie praca inżynierska, po prostu trzeba zrobić projekt w Javie i co tydzień pokazywać prowadzącemu postępy. Nie wiem tylko jak się do tego zabrać, mam na razie trochę czasu ale coś trzeba zacząć myśleć ;)

edytowany 1x, ostatnio: KaarasKar
KA
KA
  • Rejestracja:prawie 12 lat
  • Ostatnio:prawie 5 lat
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Postów:1683
0

musisz pisać gre? nie możesz aplikacji "webowo-biznesowej" ?


PROGRAMY NA ZAMÓWIENIE, ZALICZENIA STUDENCKIE, KONFIGURACJA SERWERÓW, SYSTEMÓW I BAZ DANYCH, STRONY INTERNETOWE, POMOC W PROGRAMOWANIU, POPRAWIENIE I OPTYMALIZACJA APLIKACJI
JAVA, C++, LINUX, WWW, SQL, PYTHON
POSIADAM KOMERCYJNE DOŚWIADCZENIE
TANIO, SZYBKO I PORZĄDNIE
Z KOMENTARZAMI OBJAŚNIAJĄCYMI KOD
PISZ NA PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ
CENY JUŻ OD 49,99ZŁ ZA PROGRAM
ZAJMIJ SIĘ TYM CO CIĘ NAPRAWDĘ INTERESUJE!
KK
  • Rejestracja:około 10 lat
  • Ostatnio:około 9 lat
  • Postów:25
0

@karolinaa a jakieś propozycje ? gre pisze sie w sumie nie tak trudno, przynajmniej widać co się robi i jak to ma wyglądać :)

Sebastiano
  • Rejestracja:ponad 12 lat
  • Ostatnio:prawie 4 lata
  • Postów:488
0

Wymyśl jakieś nowe rodzaje broni których tam jeszcze nie ma:D

krzysiek050
  • Rejestracja:ponad 12 lat
  • Ostatnio:ponad 4 lata
  • Postów:1272
0

Poczytaj o bibliotece libgdx. Jest stworzona specjalnie do gier i jeżeli trochę Cię poniesie to i tak będzie chodzić płynnie bo wyświetlanie jest wspierane przez gpu. Poza tym proponuję zrobić tak:

Jeżeli już zrobisz grywalną działająca wersję to dopiero zabierz się za rzeczy typu AI czy niszczenie terenu. Multiplayer po sieci całkowicie sobie odpuść lub zostaw jako rozwinięcie-ciekawostka po zaliczeniu projektu. Będzie z tym sporo roboty a lepiej chyba dopracować samą rozgrywkę.

KK
  • Rejestracja:około 10 lat
  • Ostatnio:około 9 lat
  • Postów:25
0

@krzysiek050 dzięki za podpowiedzi :)

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.