Próbuję stworzyć generator rzutów koścmi. Chce aby rzuty były zapisane w macierzy gdzie wiersze to ilość rzutów, ilość kolumn jest równa ilości kości a ich wartość to wartość rzutu. Wypociłem cos takiego:
import java.util.Random;
public class Rzucaj {
public static void main(String[] args) {
Random generator = new Random();
int ilosc_rzutow = 2;
int ilosc_scian = 6;
int ilosc_kosci = 4;
int[][] rzuty = new int[ilosc_rzutow][ilosc_kosci];
for(int i = 0; i == ilosc_rzutow; i++){
for(int j = 0; j == ilosc_kosci; j++ ){
rzuty[i][j] = generator.nextInt(ilosc_scian);
};
};
for(int i = 0; i == ilosc_rzutow; i++){
for(int j = 0; j == ilosc_kosci; j++ ){
System.out.println(rzuty[i][j]);
};
};
}
}
niestety wynik nie jest wypisywany w konsoli. Co zrobiłem źle?
Shalom}
to co? Programowanie nie polega na stawianiu losowych symboli w nadziei że się skompiluje i zadziała. Potrafisz powiedzieć czemu postawiłeś tam średniki?