Witam! Zamierzam stworzyć prostą grę 2d, a jak to gra, będzie miała dużo różnych obrazków, materiałów na animację plus pewnie audio. Zastanawiam się, jak najlepiej wczytywać, bufforować to wszystko najwydajniej?
Tu jest dobry przykład: http://thejavablog.wordpress.com/2008/06/08/using-slick-2d-to-write-a-game/ .
Dzięki za odpowiedź, z chęcią przyswoję. Żeby nie zakładać drugiego tematu, mam pytanie z innej beczki, jak odnosić się skutecznie do innych plików? Np. rozdzielić wszystkie informacje o danym obiekcie, jak ścieżka zdjęcia, a później odnieść się do tego z głównego pliku? Za każdą próbą program uruchamia się i momentalnie znika.
Chodzi tobie o zapisywanie stanu gry? Bo jeśli tak t o poczytaj o serializacji, jeśli ci chodzi o coś innego to wytłumacz sensowniej co chcesz aby się działo bo nie rozumiem :D.
Nie, nie miałem na myśli zapisywania gry :) Już znalazłem odpowiedź, dziękuje za pomoc.
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.