Witajcie.
Mam problem a chodzi o tekst.
W javie wystarczylo uzyc font render context by znaleŹĆ szerokosc tekstu a w j2me tego nie ma.co zrobic ???
0
Witam,
zgodnie z dokumentacja MIDP: metoda Graphics.drawString(String text, int x, int y, int anchor) ma ostatni parametr, ktory definiuje, w jakiej pozycji od punktu {x, y} ma byc umieszczony tekst. Pozycje ustala sie na podstawie jednego z parametrow: LEFT, HCENTER, RIGHT (poziomo) zestawionych z parametrem TOP, BASELINE lub BOTTOM (pionowo) przy pomocy operatora "|" (logiczne OR), np.:
public void paint(Graphics g) {
int width = getWidth();
int height = getHeight();
g.drawString("kajak", width/2, height/2, Graphics.HCENTER | Graphics.BASELINE);
g.drawString("kajak", width/2, height/2+20, Graphics.LEFT | Graphics.BASELINE);
g.drawString("kajak", width/2, height/2+20, Graphics.RIGHT | Graphics.BASELINE);
}
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.