Witam, chciałem podzielić się projektem nad którym pracuję od jakiegoś czasu wolnymi wieczorami by troszkę oderwać się od codzienności. Ogółem rzecz biorąc GameManager jest programem do tworzenia gier w bardzo prosty i szybki sposób. Wrzucamy grafikę i inne assety, piszemy skrypt obiektu jeśli ma coś robić i tworzymy mapkę. Edytor i runnery dla windowsa oraz web pisane w C++ z raylib, lua i kilkoma innymi pomniejszymi bibliotekami. Do skryptowania zaprzęgłem lua, stworzyłem fajny i prosty system obiektowości który wywołuje nam eventy typu create, destroy, update, render i inne a także dodałem sporo przydatnych funkcji silnika jak i kolizyjnych, matematycznych itp. W sumie nie wiem co tu dalej pytać, jeśli ktoś ma pytania to chętnie odpowiem :) Dodam jeszcze link do grywalnego demka pierwszej gierki - czołgów z trybem multiplayer, odpalane na przeglądarce. CZOLGI