Nie jestem pewien, czy o to w pytaniu chodzi. Tablica ma 2000 elementów, pierwszy 17, później 35 i 41. Potem jest wypełniona zerami
Kopiuj
#include <iostream>
using namespace std;
int main() {
unsigned int tab[2000] = {17, 35, 41};
printf("tab[0]: %u\ntab[1]: %u\ntab[2]: %u\n", tab[0], tab[1], tab[2]);
return 0;
}
Jednak nie o to chodziło ale dzięki za odpowiedź tutaj bardziej precyzyjnie
local table_item = {
[20000] = {17, 35, 41},
[20001] = {11, 22, 33},
[20002] = {43, 11, 53},
}
item = 20000 || item = 20001 || item = 20002
Zwracany jest inny element tablicy w zależności jaką wartość ma zmienna item.
Przykładowo jeżeli zmienna item = 20000 to
table_item[item][1] -- zwraca 17
jeżeli zmienna item = 20001 to
table_item[item][1] -- zwraca 11
Azarien
autor najprawdopodobniej tłumaczy kodLua
naC++
i w jednym z postów widać, że potrzebna mu mapa. Nie jest toboost
bo te rzeczy są dostępne w standardzie od C++11.