Witam ,
robie pewną grę i chciałbym zrobić coś takiego , że gdy gracz zaatakuje potwora i poruszy się to potwór będzie musiał , także się poruszyć i dojść do gracza . Właśnie w związku z tym mam pytanie . Jeśli gracz się poruszy i aby potwór dotarł do pozycji gracza - 10 (aby nie stał w nim) mogę tylko incrementować x i y i sprawdzić czy pozycja potwora == pozycjagracza - 10 ? Czy muszę zrobić coś takiego , że jeśli gracz się poruszy to muszę od pozycji gracza odjąć pozycję potwora czy coś takiego ?
- Rejestracja:około 10 lat
- Ostatnio:ponad 9 lat
- Postów:37
0
1
Nie stawiaj spacji przed znakami interpunkcyjnymi... i w ogóle to naucz się stawiać znaki interpunkcyjne w odpowiednich miejscach, ponieważ tego się czytać nie da.
No, a teraz mając tę wiedzę, opisz to jeszcze raz :P
edytowany 1x, ostatnio: Patryk27

- Rejestracja:ponad 21 lat
- Ostatnio:około 3 lata
- Lokalizacja:Space: the final frontier
- Postów:26433
0
Możesz to zrobić jak chcesz. Możesz nawet a* odpalić żeby znaleźć najkrótsza drogę... Jeśli na planszy nie ma przeszkód to możesz użyć tego drugiego sposobu, czyli wyliczyć wektor kierunku w którym należy iść.
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.