XNA - czy warto?

XNA - czy warto?
kocór
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:prawie 10 lat
  • Postów:27
0

Witam,
Mam zamiar w wakacje napisać kilka prostych gierek-2d(aktualnie mam 0 doświadczenie). Znalazłem bardzo ciekawe tutoriale nt. XNA i się na niego napaliłem =P. Po dłuższych poszukiwaniach odkryłem ze XNA jest martwe(nie jest już rozwijane) - stąd moje pytanie czy warto się go uczyć? jeżeli nie to co wybrać? na razie odnalazłem:
-DirectX
-Monogame (oparte na XNA)

Mile widziane linki do polecanych tutoriali :)

Dziękuje i pozdrawiam,

mychal
  • Rejestracja:ponad 15 lat
  • Ostatnio:ponad 8 lat
  • Lokalizacja:Przedmonitorze Górne
0

Może unity3d się nada.


I fart u die.
spartanPAGE
  • Rejestracja:około 12 lat
  • Ostatnio:około 2 godziny
0

Tak

MA
  • Rejestracja:prawie 13 lat
  • Ostatnio:ponad 3 lata
  • Postów:166
1

Jeżeli masz 0 doświadczenie to odradzam niskopoziomowe biblioteki typu DirectX i OpenGL. Weź coś wysokopoziomowego, gdzie na efekty nie trzeba długo czekać ;)

spartanPAGE
Przy niskopoziomowych bibliotekach też nie trzeba długo czekać na efekty :) Efekty takie jak odstawienie programowania na miesiąc
kocór
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:prawie 10 lat
  • Postów:27
0

Doszedłem do wniosku że pouczę się XNA (bardzo dużo poradników) a następnie przejdę na monogame (wciąż rozwijane oparte na XNA). Mimo wszystko z chęcią ,,wysłucham" waszych opinii i rad.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.