XNA - czy warto?

kocór
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 27
0

Witam,
Mam zamiar w wakacje napisać kilka prostych gierek-2d(aktualnie mam 0 doświadczenie). Znalazłem bardzo ciekawe tutoriale nt. XNA i się na niego napaliłem =P. Po dłuższych poszukiwaniach odkryłem ze XNA jest martwe(nie jest już rozwijane) - stąd moje pytanie czy warto się go uczyć? jeżeli nie to co wybrać? na razie odnalazłem:
-DirectX
-Monogame (oparte na XNA)

Mile widziane linki do polecanych tutoriali :)

Dziękuje i pozdrawiam,

mychal
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Przedmonitorze Górne
0

Może unity3d się nada.

spartanPAGE
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Tak

MA
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 166
1

Jeżeli masz 0 doświadczenie to odradzam niskopoziomowe biblioteki typu DirectX i OpenGL. Weź coś wysokopoziomowego, gdzie na efekty nie trzeba długo czekać ;)

kocór
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 27
0

Doszedłem do wniosku że pouczę się XNA (bardzo dużo poradników) a następnie przejdę na monogame (wciąż rozwijane oparte na XNA). Mimo wszystko z chęcią ,,wysłucham" waszych opinii i rad.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.