Chciałam stworzyć kwadrat, dlaczego podczas uruchomienia programu widzę tylko tło?

Użyłam funkcji GL_QUADS i zmieniłam 3 na 4, dodałam też jeden wierzchołek w vertex positions, co powinnam jeszcze zrobić? zmienić?

glUseProgram(theProgram);

	glBindBuffer(GL_ARRAY_BUFFER, positionBufferObject);
	glEnableVertexAttribArray(0);
	glVertexAttribPointer(0, 4, GL_FLOAT, GL_FALSE, 0, 0);

	glDrawArrays(GL_QUADS, 0, 4);

	glDisableVertexAttribArray(0);
	glUseProgram(0);

	glutSwapBuffers();
}



const GLfloat vertexPositions[] = {
-1.0f, 1.0f, 0.0f, 1.0f,
        1.0f, 1.0f, 0.0f, 1.0f,
        1.0f,-1.0f, 0.0f,1.0f,
        -1.0f,-1.0f, 0.0f,1.0f
};