Chciałam stworzyć kwadrat, dlaczego podczas uruchomienia programu widzę tylko tło?
Użyłam funkcji GL_QUADS i zmieniłam 3 na 4, dodałam też jeden wierzchołek w vertex positions, co powinnam jeszcze zrobić? zmienić?
glUseProgram(theProgram);
glBindBuffer(GL_ARRAY_BUFFER, positionBufferObject);
glEnableVertexAttribArray(0);
glVertexAttribPointer(0, 4, GL_FLOAT, GL_FALSE, 0, 0);
glDrawArrays(GL_QUADS, 0, 4);
glDisableVertexAttribArray(0);
glUseProgram(0);
glutSwapBuffers();
}
const GLfloat vertexPositions[] = {
-1.0f, 1.0f, 0.0f, 1.0f,
1.0f, 1.0f, 0.0f, 1.0f,
1.0f,-1.0f, 0.0f,1.0f,
-1.0f,-1.0f, 0.0f,1.0f
};