Witam!
Pobrałem sobie silnik do pewnej gry i próbuję go skompilować. Robiłem to już wiele razy i to nie jest tak, że nie mam o tym bladego pojęcia. Patrząc na błędy wydaje mi się, że nie mam zainstalowanych wszystkich potrzebnych bibliotek w kompilatorze, jednakże nie jestem w stanie sam stwierdzić jakich to brakuje. Nawet jak próbuję sobie wstawić w komentarz jakąś funkcję, żeby sprawdzić czy tylko w niej jest jakiś problem to dostaję następne błędy i następne... Mam zainstalowane biblioteki libxml2, lua, GMP, libiconV i boost. Moja prośba jest taka, czy mógłby ktoś obeznany rzucić okiem i powiedzieć mi, albo dać jakieś rady co potrzebuję, żeby to poprawie skompilować? Pliki źródłowe dodaje w załączniku.
Przykładowy błąd jaki otrzymuję (jest ich mnóstwo):
Pliki/actions.cpp: In constructor `ActionScript::ActionScript(Game*, const std::string&, const std::string&)':
Pliki/actions.cpp:836: error: `luaopen_loadlib' undeclared (first use this function)
Pliki/actions.cpp:836: error: (Each undeclared identifier is reported only once for each function it appears in.)
Pliki/actions.cpp:841: error: `lua_dofile' undeclared (first use this function)