Narysowałem graniastosłup - skrzynie - i nałożyłem teksturę.
Jednak zauważyłem, że nie ma lewej ściany choć ją rysuje (to samo z prawą ścianą) reszta jest rysowana dobrze.
kod:
glBegin( GL_QUADS );
// tylnia sciana
glTexCoord2f( 0, 0);
glVertex3f( x, y, z );
glTexCoord2f( 1, 0 );
glVertex3f( x + width, y, z );
glTexCoord2f( 1, 1 );
glVertex3f( x + width, y + height, z );
glTexCoord2f( 0, 1 );
glVertex3f( x, y + height, z );
// prawa sciana boczna
glTexCoord2f( 0, 0);
glVertex3f( x + width, y, z );
glTexCoord2f( 1, 0 );
glVertex3f( x + width, y, z + lenght );
glTexCoord2f( 1, 1 );
glVertex3f( x + width, y + height, z + lenght );
glTexCoord2f( 0, 1 );
glVertex3f( x + width, y + height, z );
// lewa sciana boczna
glTexCoord2f( 0, 0);
glVertex3f( x, y, z );
glTexCoord2f( 1, 0 );
glVertex3f( x, y, z + lenght );
glTexCoord2f( 1, 1 );
glVertex3f( x, y + height, z + lenght );
glTexCoord2f( 0, 1 );
glVertex3f( x, y + height, z );
// gorna sciana
glTexCoord2f( 0, 0);
glVertex3f( x, y + height, z );
glTexCoord2f( 1, 0 );
glVertex3f( x + width, y + height, z );
glTexCoord2f( 1, 1 );
glVertex3f( x + width, y + height, z + lenght );
glTexCoord2f( 0, 1 );
glVertex3f( x, y + height, z + lenght );
// dolna sciana
glTexCoord2f( 0, 0);
glVertex3f( x, y , z );
glTexCoord2f( 1, 0 );
glVertex3f( x + width, y , z );
glTexCoord2f( 1, 1 );
glVertex3f( x + width, y, z + lenght );
glTexCoord2f( 0, 1 );
glVertex3f( x, y, z + lenght );
// przednia sciana
glTexCoord2f( 0, 0);
glVertex3f( x, y, z + lenght );
glTexCoord2f( 1, 0 );
glVertex3f( x + width, y, z + lenght );
glTexCoord2f( 1, 1 );
glVertex3f( x + width, y + height, z + lenght );
glTexCoord2f( 0, 1 );
glVertex3f( x, y + height, z + lenght );
glEnd();